Tekstschrijven, Personal en Public Relations, Social Media support en Social Media training

  EVENT MARKETING EN PUBLIC RELATIONS en meer...

Facebook plugin voor WordPress

Zorgt een Facebook plugin voor WordPress voor een betere zicht- en vindbaarheid in de Google zoekresultaten?

Pride & Proud PR en Communicatie kan een Facebook plugin voor WordPress installeren op je website, waarbij je slim gebruik maakt van je social media activiteiten om een hogere ranking te verkrijgen in de zoekresultaten. Kijk voor meer informatie naar mijn blog hoger scoren in Google…. want jij wilt toch ook gezien worden?

Zoekmachine-optimalisatie is geïntegreerd.

Updates die je plaatst op Facebook of Twitter, worden niet prominent door Google opgenomen, maar de Facebooktijdlijn, welke via de Facebook plugin voor WordPress wordt vertoond op je website, is zo samengesteld dat Google deze berichten wél opneemt in de zoekmachineresultaten. Je website kun je, door slim gebruik te maken van zoektermen in je facebookupdates, sterk verbeteren als het gaat om zoekmachine-optimalisatie ofwel SEO.

Er zijn nog meer voordelen, wanneer je de tijdlijn van Facebook op je website plaatst.

  • Je updates (berichten, foto’s en video’s) delen op andere social media profielen is een fluitje van een cent.
  • Je Social Media Marketing krijgt een boost, doordat je extra promotie kunt geven aan je diverse portals en daarmee extra ‘buzz’ creëert.
  • Volgen, liken, delen en reageren door je bezoekers is volledig geautomatiseerd.

Meer informatie gewenst? Lees dan mijn artikel:  WordPress plug-in voor integratie Facebooknieuws

Neem contact op en ik laat je de voordelen zien in een vrijblijvend adviesgesprek.

  • 1 dag geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Na het #byebyefacebookevent van Arjen Lubach hebben zo’n tienduizend mensen daadwerkelijk hun Facebook account opgezegd. Het is natuurlijk altijd goed om je privacy instellingen nog eens onder de loep te leggen!
  • 4 dagen geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Gebruik jij deze functies van Facebook Messenger al?
  • 5 dagen geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Is het mogelijk dat je door het typen van de afkorting BFF kan zien of je Facebook account gehackt is? Nee, dit is een hoax. Waar gaat het hier om?
    Op Facebook zitten een aantal functies waardoor er animaties vertoond worden als je bepaalde woorden of afkortingen gebruikt en daarna met de muisknop op dit woord of afkorting klikt. Deze worden in een andere kleur getoond. Denk maar aan de ballonnen en slingers die getoond worden als je gefeliciteerd gebruikt in een bericht of reactie. Zie de volgende links voor uitleg over deze hoax:
    https://www.snopes.c...-account-secure/ https://www.hoax-sla...count-protected/
  • 6 dagen geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Voor diegenen die benieuwd zijn naar wat men vrijgeeft aan Facebook.. maak een back-up van je Facebook account: Hoe? Dat lees je in mijn blog: https://www.social-m...an-facebook.html
  • 1 week geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Heb jij gisteren overwogen om samen met Arjen Lubach de stekker uit je Facebookaccount te trekken? Internetdeskundigen waarschuwen dat dit niet betekent dat het bedrijf je niet meer kan volgen...
  • 1 week geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Graag geef ik je vier tips die jou helpen om meer controle op je privacy op Facebook te krijgen:
    Op Facebook deel je meer dan je denkt!
  • 1 week geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Facebook verwijderen? Waarom zou je het doen?  In deze moderne tijd van innovatie en technologie is het Facebook pixeltje wel het minste waar we ons zorgen over moeten maken. Op TV krijg je ook reclames voorgeschoteld.. gericht op huisvrouwen tijdens RTL Live, commercials voor mannen tijdens voetbal of sportprogramma's.  We kijken steeds minder lineaire televisie, dus de marketeers zoeken naar nieuwe mogelijkheden.  Offline heb je een NEE - NEE sticker op je brievenbus, online installeer je een Adblocker om verschoond te blijven van advertenties.  Door gebruik te maken van een pixel kunnen marketeers nu eenmaal online veel gerichter een boodschap bij de doelgroep onder de aandacht brengen.  Dat is waardevol voor de marketing van het bedrijf maar ook prettig voor de doelgroep die de commercial ziet. Het is toegepaste reclame... niets mis mee!  Dus zeg het maar, blijf jij op Facebook?
    1 week geleden 1
    Ik gebruik mozzilla firefox. Die hebben net de facebook container uitgebracht. Die voorkomt dat facebook je surfgedrag buiten facebook kan volgen. https://addons.mozil...ebook-container/ Facebook heeft naar mijn mening niets te maken met bijvoorbeeld wat ik op de site van mijn zorgverzekeraar doe.
    1 week geleden
    Dankjewel Paul!
  • 1 week geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Door meer tijd en aandacht te besteden aan hun online identiteit vergroten ZZP’ers de kans op meer opdrachten aanzienlijk. Ook zorgen ze voor extra zichtbaarheid door hun professionele kwaliteiten 'in de etalage te zetten' en zich te onderscheiden van concurrenten. Als ZZP’er kun je niet achterblijven. Positionering op internet maakt het verschil ten opzichte van de concurrentie.
  • 2 weken geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Hoe is het met jouw online profilering gesteld? Voor de ‘branding’ van je bedrijf of organisatie is het essentieel om te laten zien wie je bent, waar je voor staat en gaat. Wanneer dit helder en eenduidig is, zal je doelgroep jou herkennen én erkennen.
    Bovendien is het belangrijk dat je exact weet wie je doelgroep is, waar die zich bevindt en heb je duidelijk voor ogen welke weg jou bij je doel brengt.  Een goede 'branding' ofwel uitstraling vergt kennis, inzicht en strategische keuzes.  Ben jij toe aan: Een duidelijke organisatie-identiteit met de juiste uitstraling? Een duidelijke richting en structuur voor je communicatie-uitingen, zowel offline als online? Ondersteuning nodig op het gebied van je marketing strategie? Pride & Proud PR en Communicatie helpt ondernemers, directie en management om hun organisatie zicht- en vindbaar te maken, off- en online! Neem eens vrijblijvend contact op voor een kennismaking! https://www.social-media-support.nl
  • 2 weken geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Vrolijk Paasweekend gewenst! 🐣🍳🥚🐓🐔🐤🐥
  • 3 weken geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Amusant.. Communicatie is simpelweg spelen met taal!
  • 4 weken geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Een ondernemer die het belang inziet van de online aanwezigheid van zijn bedrijf en die er alles aandoet om de met zorg opgebouwde bedrijfsreputatie op internet te handhaven, doet er goed aan om zijn digitale voetafdruk regelmatig onder de loep te leggen en up-to-date te houden. Dit geldt uiteraard ook voor de persoonlijke reputatie of online personal branding, want klanten c.q. opdrachtgevers zijn immers niet alleen geïnteresseerd in jouw bedrijf, maar willen graag de mensen kennen die de onderneming runnen.
  • 5 weken geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Twitteraars kunnen tweets die ze in hun nieuwsoverzicht voorbij zien komen voortaan opslaan om ze later te kunnen lezen. Twitter heeft de bookmark-functie ingevoerd, welke moet voorkomen dat twittergebruikers een voor hen interessante tweet kwijtraken in de berg aan tweets die langskomen. Onder tweets komt een delen-knop te staan. Met die knop kun je een tweet opslaan in bladwijzers. Het is ook mogelijk om een tweet via een privébericht naar een ander te sturen. Anderen kunnen niet zien welke tweets een gebruiker heeft gebookmarkt. De bladwijzer-functie is beschikbaar in de Twitter-app voor iOS én Android,
  • 6 weken geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Is het je al opgevallen dat de ticker tegenwoordig ontbreekt bij het bekijken van je Facebook-nieuwsoverzicht?
    Facebook heeft officieel de ticker verwijderd en bevestigd dat het niet meer beschikbaar is.
  • 6 weken geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Like farming (ook like harvesting genoemd) is een methode die wordt toegepast om zoveel mogelijk "vind-ik-leuks" in korte tijd te krijgen op een Facebook pagina. In de meeste gevallen wordt deze methode gebruikt door oplichters, die de verkoopwaarde van een pagina op deze manier snel willen opdrijven. Paginabeheerders die zich hieraan schuldig maken worden like farmers genoemd.
  • 6 weken geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Beveiliging is zo sterk als de zwakste schakel...
    We denken vaak dat alleen grote bedrijven of organisaties zich zorgen moeten maken over cyber-criminaliteit en data-diefstal. Maar ook een éénpitter met een klantenbestand in Excel bezit privacygevoelige data... Als gevoelige gegevens op straat komen te liggen heb je vanaf 25 mei 2018 te maken met de AVG; De Algemene Verordening gegevensbescherming: https://autoriteitpe...privacywetgeving We vergeten vaak dat datalekken voor 80% veroorzaakt wordt door menselijk falen. Hoe dat kan? Bekijk deze cartoonanimatie en herken de valkuilen...!
  • 7 weken geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Morgen, 1 maart, is het Nationale Complimentendag... nu is er in de Nederlandse cultuur een beschavingsfoutje ingeslopen: daarom een klein lesje: Complimenteren doe je zo! Complimenteren gaat niet iedereen altijd even gemakkelijk af. Het belangrijkste is dat je ervoor zorgt dat een compliment persoonlijk en oprecht is! Gebruik de 'ik vorm'. Daarmee geef je aan dat het een persoonlijk compliment van jou aan de ander is. Voorbeeld: 'Ik wil je graag even laten weten dat ik jou heel bijzonder vind.... Maak datgene wat je bijzonder vindt aan iemand concreet. Dus niet 'omdat je zo'n goede vriend/in bent', maar leg uit wat het maakt dat haar ot hem tot een goede vriend/in maakt. Maak een compliment op een manier die bij jou past. Vind je het bijvoorbeeld moeilijk om het te zeggen; schrijf het dan op. Doe het op een manier die bij de ander past. Vindt iemand het leuk om in de belangstelling te staan; geef het compliment dan waar anderen bij zijn (of online).
    Maar heeft iemand een hekel aan publiciteit; doe het dan onder vier ogen! 👀👀 Doe je best! Ps: en dat 1 maart mijn geboortedag is, staat er volledig los van! 💕
  • 7 weken geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Niet iedereen heeft gevoel voor taal.. Ook foutieve interpunctie kan hilarische gevolgen hebben. Ik corrigeer jouw tekst graag op taal- stijl-, spel- en grammaticale fouten.
    https://www.social-media-support.nl
    7 weken geleden
    De komma ook ...vb: komma vergeten in dit telegram! "kom niet dood"
  • 7 weken geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    VAKANTIETIP
    Download het gebied waar je naartoe reist op Google Maps voordat je van huis gaat. De GPS in je telefoon werkt zonder mobiele gegevens te gebruiken, en met een gedownloade kaart kun je ook offline de weg vinden in een onbekend gebied.
  • 7 weken geleden door Pride & Proud PR en Communicatie

    Pride & Proud PR en Communicatie
    Online is er, vaak zonder dat je je dat beseft, veel persoonlijke informatie over jou aanwezig. Veel van die informatie heb je zelf toegevoegd, bijvoorbeeld door middel van aanmeldingen bij websites, gebruik van social media of deelname aan fora. Maar ook anderen publiceren informatie over jou op het internet. Informatie over jou op het internet hoeft natuurlijk helemaal geen probleem te zijn, maar soms kan het ook ongewenst zijn of zelfs je reputatie schaden.  In dit artikel lees je hoe jij jouw geschiedenis in zeven stappen kunt verwijderen van het internet.